instagram

Instagram
:)~My Update Status~:)
Welcome 2 BeLoG AmAl..Please follow n LIKE,LIKE,LIKE my belog..thanx yaa!!!

.

Sunday 24 June 2012

Futsal Karnival Sukan SMKBI (23 JUN !2)

hye kawan2 blogger..lama sudah aku x update post kat belog aku nieeyyhh..kali ni aku na update my post tentang karnival sukan kat sekolah aku SMK Bertam Indah..untuk budak2 lelaki hanyalah game futsal while 4 girlz ada bola jaring n pemilihan atlet rumah sukan masing2..

macam biasalah awal2 pagi kena berzikir kat Allah S.W.T dulu baru dapat berkatNya..kalau x nanti kena marah dengan PK HEM, Ustazah Mahya..then, ada cekgu2 yang bagi information kat kami..lepas tuhhh, da bersiap-siap untuk men futsal..kena laa warming up badan dulu..nanti kejang otot laa segala bagai..semuanya ada 4 Group terdiri daripada 16 team..untuk team aku Group B kalau x silap aku..my name team is Depp FC..haha..lawak kan nama team aku..

first2, team aku lawan dengan team mana entah seri then lepas tuhhh asyek menang jaa..sometime ada jugak gol2 yang lawak, dasyat..perggghhh!!team aku kebanyakkannya dibarisi oleh pemain wakil sekolah..antaranya Muhammad Alif (alip mok), Syahmi Fauzee(pau), Irfan Basyasyar(mat dagu), Eman Jawad, Addam Thaqeef(itik), Faiz Fadhil, Ahmad Zuhairi(mat jon)..aku Amal Alif(lanun sepet) sebagai team manager n coach  Amirul Rosli(bole)..aku rasa sangat bangga dengan team aku..

apabila semua match dah menang, tibalah masanya team aku masuk final lawan dengan Piranha FC..aku rasa kecewa jugak arrrgggghhh sebab team Mael Lambung FC tertewas di semi final dengan Piranha FC..tewas dengan tendangan penalti..btw, congrats to Mael LAmbung FC..

final match bagi aku memang paling sengit jugak laa..team aku semua budak2 form3 while Piranha pulakk form5..terbukti ternyata depa memang lagi kuat daripada kami..team kami kalah tipis pulak 2..sekadar 2-3..ada jugak jaringan lawak..masa tuhhh syahmi aku rasa dya tengah injured but bila dya sedar bola 2 tetiba jaa lalu kat kaki dya terus dya buat tapping masuk gol..sangat cantik..gol2 from Piranha semuanya gol2 rembatan padu punya..kami keletihan jugak laa sebab rehat pon x sampai 5 minit..

apabila wisel ditiupkan oleh reff kami pulang dengan kecewa n hampa..hasrat belum kesampaian..btw, congrats 2 my team..penat lelah kami dapat laa jugak nombor 2..syukur Alhamdulillah..lepas keluar from sekolah semua muka tension n frussttt..ada kawan aku kata "jom p lepak makan minum kat Mee Bilal"..apalagi, semua pon ikut laa..haha..minum siap 3 gelas teh ais..2 pon masih x cukup lagi..haha..

that's all 4 this post..i hope i can update more post if i rajin..haha :D..bye kawan2 blogger..take care semua..salam!!

No comments:

Post a Comment